Pokud to bude jezdit v průhledném tubusu a budou tam nějaké nouzové Exity, tak asi jo. Jinak bych do toho nevlezl.
Ale je asi víc lidí, co nemají problémy s klaustrofobií, než těch, co mají.
Odpovědět0 3
Nepochybně je více lidí, co klaustrofobií netrpí, stejně jako je více lidí netrpících strachem z létaní. Jinak by nemohlo rozumně existovat metro ani letadla...
Tubusy určitě prohlédné nebudou, to by to muselo být celé ze skla a z toho se staví docela blbě.
Odpovědět4 0
Ak to bude vo vakuovom tuneli tak by som asi radsej nevystupoval. Aspon to ale nebude horiet.
Odpovědět1 0
Tak většina požárů dopravních prostředků, ať už jde o vlaky nebo třeba letadla, hoří uvnitř. Nejvíce obětí má pak na svědomí kouř.
Odpovědět1 0
Tady má být (pokud jsem to správně pochopil) uvnitř akorát pár sedaček, obrazovky a systém podpory života. Bez podpory života ve vakuu už to asi bude fuk.
Odpovědět0 0
Co je ti platný průhledný tubus v bezokénkové kapsli? Má to mít pseudookna v podobvě obrazovek. Tuším, že jem četl cosi o tom, že cestující bude oblažen výhledem s mírnou dávkou reklam... Mě by spíš zajímalo, jestli když je to "v plném měřítku", tak to zahrnovalo i vakuum a nějaký life support v kapsli atd. Nebo jen kapsle velikosti 1:1.
Odpovědět0 0
Já myslím že tam žádnou nouzové exity nebudou, kam by jsi chtěl vystupovat??
pokud by došlo k poruše a vlak by zastavil uprostřed třeba toho 60km tubusu, musele by se nejdříve natlakovat,
ehmm...kolik hodin by to asi trvalo, takové vyrovnání tlaku v tak dlouhé trubce?? ?
Pokud dojde k poruše budeš mít jen 2 možnosti, svépomocí dojet do nejbližší stanice, nebo počkat na servisní vozidlo které tě tam odtlačí nebo odtáhne .
A tunely budou muset být bezúdržbové, nějak si nedokážu představit jak by tam probíhal servis na zařízení, viděli jste jak to dělají Japonci?
V noci mají asi 5 hodin na to aby prošli svůj vyhrazeny úsek tratě a zkontrolovali koleje, trolejové vedení a signalizací ....a to dělají každou noc na tratích pro rychlovlaky.
Nevím jak to dělají Číňani, ale natlakování a pak odčerpání vzduchu i kdyby jen 1x za týden je nereálné
Odpovědět0 0
Klid. Pokud vypadne napájení, tak to v plné rychlosti ťukne o stěnu a cestující to rozbrousí na pastu. A totéž, pokud rupne trubka.
Odpovědět0 1
"kolik hodin by to asi trvalo, takové vyrovnání tlaku v tak dlouhé trubce??"
1 hodinu, při rychlosti proudění vzduchu 30km/h z každé strany. 2 h při poloviční atd...
P.S. Proč by tam nemohly být servisní vstupy(=nouzové výstupy) a nouzové natlakování(=odtlakování po servisu/údržbě) na několika místech, třeba po 10km?
Odpovědět0 0